Czym są poziomy i ile ich jest?
Program punktowy extra ma łącznie 10 poziomów. Odzwierciedlają one Twoje postępy.
Wyższy poziom zostaje odblokowany, jeśli zgromadzisz wymaganą do tego liczbę punktów extra i zrealizujesz misje obowiązkowe. Po przejściu na wyższy poziom odblokowują się nowe misje i korzyści.
Czy mogę awansować na wyższy poziom lub spaść na poziom niższy?
Tak. Poziom, na którym jesteś, zależy od zgromadzonych punktów extra w ciągu ostatnich
12 miesięcy za zakupy produktów Boscha i Castrola objętych Programem punktowym extra oraz ukończonych misji.
- Przechodzisz do wyższego poziomu, gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów extra, aby awansować.
- Spadasz do niższego poziomu, jeśli nie zdobędziesz wymaganej liczby punktów dla danego poziomu.
Podpowiedź: ukończ misje, aby zdobyć punkty extra i utrzymać swój obecny poziom lub awansować.
Czy mogę spaść o kilka poziomów lub awansować o kilka poziomów?
Tak, to możliwe. Każdy poziom wymaga określonej liczby punktów extra zgromadzonych za zakupy produktów Boscha i Castrola objętych Programem punktowym extra oraz za ukończone misje. Aby utrzymać się na konkretnym poziomie, punkty te muszą zostać zgromadzone w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Na przykład – jeśli znajdujesz się na poziomie Złoto 8 i nie zgromadziłeś wystarczającej liczby punktów (w ciągu ostatnich 12 miesięcy), aby pozostać na tym poziomie, to spadniesz do poziomu, który odpowiada Twojej aktualnej liczbie zgromadzonych punktów extra.
Natomiast jeśli zgromadziłeś liczbę punktów extra w ciągu ostatnich 12 miesięcy, która pozwala Ci awansować o kilka poziomów, to zostaniesz awansowany do odpowiedniego poziomu. Sprawdź jednak, czy nie ma obowiązkowych misji, które są wymagane, aby awansować.
Podpowiedź: ukończ więcej misji, aby zdobyć punkty extra i awansować.
Czy stracę swój obecny poziom po wymianie punktów extra na nagrody?
Nie. Jeśli zamówisz nagrodę w Programie, będziesz miał mniej punktów extra do wykorzystania. Nie wpłynie to na poziom, na którym się znajdujesz, ani na możliwość awansowania. Poziom, na którym jesteś, zależy od łącznej liczby punktów extra zgromadzonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy za zakupy produktów Boscha i Castrola objętych Programem punktowym extra oraz za ukończone misje. Nie zależy natomiast od tego, czy punkty wymienisz na nagrody, czy nie.
Dlaczego poziom, na którym jestem, nie odpowiada zgromadzonym przeze mnie punktom extra?
Nie wszystkie otrzymane punkty extra są brane pod uwagę przy zdobywaniu wyższego poziomu.
Punkty przyznane za następujące aktywności NIE są brane pod uwagę przy zdobywaniu kolejnych poziomów:
- punkty przyznawane jako premia za awans na wyższy poziom,
- punkty zdobyte jako nagroda w promocjach Programu,
- punkty przyznawane w okresach promocyjnych.
Skąd mam wiedzieć, czy awansowałem na wyższy poziom, czy spadłem na niższy?
Twój obecny poziom znajdziesz w „Twoim Profilu”. Dodatkowo przy zmianie poziomu otrzymasz powiadomienie w aplikacji extra.
Jeśli wyłączysz powiadomienia Programu punktowego extra w aplikacji, możesz przegapić ważne informacje i aktualizacje.
Podpowiedź: zezwól na powiadomienia w swojej aplikacji extra, aby być na bieżąco.
Czy mogę awansować na wyższy poziom dzięki punktom zdobytym w promocjach?
Nie. Punkty otrzymane jako nagroda w promocji nie są brane pod uwagę przy zdobywaniu wyższego poziomu.
Na przykład – jeśli w „Wiosennych promocjach” zrealizowałeś plan obrotów i jako nagrodę wybrałeś punkty extra, to nie będą one brane pod uwagę przy zdobywaniu wyższego poziomu.