Najczęściej zadawane pytania


Chcesz dowiedzieć się więcej o Programie punktowym extra?
Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych Uczestników. Zapoznaj się z odpowiedziami.
 

 
Kto może zostać uczestnikiem Programu punktowego extra?

Uczestnikami Programu punktowego extra mogą zostać tylko warsztaty zajmujące się zarobkowo naprawą samochodów.
Organizator ma prawo do weryfikacji uczestników.
 
Czy muszę zbierać faktury zakupowe?

Uczestnicy Programu punktowego extra nie muszą zbierać faktur. O zakupach Twojego warsztatu, za Twoją zgodą, co miesiąc informują nas wskazani przez Ciebie w trakcie rejestracji dystrybutorzy. Obroty te są automatycznie rejestrowane na Twoim indywidualnym koncie pod postacią punktów extra.
 
Czy wszystkie zakupy są przeliczane na punkty?

Na Twoim indywidualnym koncie są rejestrowane punkty extra za zakupy części samochodowych Bosch (z wyłączeniem urządzeń diagnostycznych, akumulatorów oraz części zamiennych do silników Diesla, ale z uwzględnieniem świec żarowych i końcówek wtrysku) oraz olejów silnikowych i środków smarnych Castrol z grup produktowych Castrol EDGE, MAGNATEC, TRANSMAX, GTX.
 
Jak często są naliczane punkty na moim indywidualnym koncie?

W Programie punktowym Bosch extra punkty na Twoim koncie są naliczane raz w miesiącu. Odbywa się to do 25 dnia następnego miesiąca. Dodatkowe punkty oraz nagrody możesz zdobyć biorąc udział w promocjach, szkoleniach lub targach. Informacje o dodatkowych atrakcjach zawsze znajdziesz na stronie Programu punktowego extra. 
 
 
Jak często mogę zamówić nagrodę w Programie punktowym extra?

W Programie punktowym extra można zamówić wybraną nagrodę zaraz po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, która jest równa lub większa niż wartość punktowa wybranej nagrody.
 
Ile nagród mogę zamówić jednorazowo?

W Programie punktowym extra nie ma ograniczenia co do ilości nagród, jakie możesz zamówić. Wystarczy, że zebrana ilość punktów, będzie równa lub większa od wartości punktowej wybranych nagród.
 
Kiedy otrzymam zamówioną nagrodę i na jaki adres?

Nagroda zostanie wysłana przesyłką kurierską lub pocztową na adres Twojego warsztatu (aktualnie podany w Programie extra) w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty jej zamówienia. W momencie nadania przesyłki z nagrodą otrzymasz odpowiednie powiadomienie na podany w Programie adres e-mail.
 
Czy muszę płacić za przesyłkę zamówionych nagród?

Uczestnicy Programu punktowego extra nie płacą za wysyłkę zamówionej nagrody. 
 
Jak mogę skorygować swoje dane?

Jeśli adres Twojego warsztatu uległ zmianie, możesz go samodzielnie edytować na platformie internetowej extra. W menu znajdź przycisk ze swoim nazwiskiem – kliknij w niego. Wybierz „Dane osobowe” i wprowadź potrzebne zmiany. Pamiętaj o zapisaniu wprowadzonych danych. Adresu e-mail oraz numeru NIP nie możesz zmienić samodzielnie. Jeśli wymagają one zmiany, wyślij e-mail na adres: kontakt@extra-program.pl lub skontaktuj się z infolinią +48 502 051 851.
 
Co to jest Bosch ID i jak za jego pomocą mogę zalogować się do Programu extra? 

Bosch ID umożliwia wygodniejsze logowanie do usług Boscha, w tym do Programu extra, za pomocą jednego loginu i hasła.

Jak zalogować się do Programu extra przez Bosch ID? Kliknij „Zaloguj się korzystając z Bosch ID” na stronie głównej.  Zostaniesz przekierowany na stronę logowania poprzez Bosch ID.
•    Jeśli masz konto w Bosch ID, wystarczy, że wpiszesz swój e-mail oraz hasło dla Bosch ID i zostaniesz zalogowany do Programu extra. 
•    Jeśli nie masz konta w Bosch ID, kliknij „Nie masz konta?” i utwórz je. Pamiętaj, aby e-mail był taki sam, jak zarejestrowany w Programie extra.
 
Mam nowy numer NIP, czy muszę zakładać nowe konto?

Jeśli numer NIP Twojego warsztatu uległ zmianie, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres: kontakt@extra-program.pl. Podaj w nim dotychczasowy numer NIP oraz nowy numer NIP. Zmienimy te dane na Twoim koncie, dzięki temu nie stracisz zebranych punktów i będziesz mógł nadal korzystać ze swojego konta.
 
Czy zebrane punkty mogą przepaść?

Niewykorzystane punkty przepadają z dniem 31 grudnia w kolejnym roku po ich otrzymaniu. O zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów zostaniesz poinformowany e-mailem oraz SMS-em 2 miesiące przed anulowaniem punktów. 
 
Czy mogę zmienić wybranych podczas rejestracji dystrybutorów?

Tak. Można to zrobić wchodząc w swój profil (nazwisko na belce głównej menu), a następnie klikając w zakładkę „Dystrybutorzy”. Możesz wybrać maksymalnie 4 dystrybutorów.

 
Pamiętaj! Zmiana dystrybutora spowoduje, że w miesiącu, w którym została ona dokonana naliczą się punkty za zakupy od nowego dystrybutora. Dane zakupowe od poprzedniego dystrybutora nie będą brane już pod uwagę w tym miesiącu.
 
Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące Programu punktowego extra, skontaktuj się z nami.

Infolinia:
+48 502 051 851

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.
Koszt połączenia według stawek operatora.

E-mail:
kontakt@extra-program.pl